Skoda stawia na emocje [wideo]

Elektryczny SUV to przełom w historii marki.

"Uwolnij energię, doładuj życie!" to hasło kampanii nowej elektrycznej Skody Enyaq iV. Spot reklamowy podkreśla emocje, radość i energię, jaką daje towarzystwo osób najbliższych. Jednocześnie uwidacznia dynamizm, komfort i przestrzeń, którą oferuje pierwszy w pełni elektryczny SUV marki. Towarzyszy mu przebój Phila Collinsa "In the Air Tonight" oraz voice over "Czas doładować życie energią, zabawą, radością i prawdziwymi emocjami". Pełna energii muzyka i montaż mają podkreślać charakter samochodu: dynamikę, pozytywną energię, moc oraz piękno.

Elektryczny SUV to przełom w historii marki. Jest czwartym reprezentantem tego segmentu w portfolio Skody, ale pierwszym zasilanym w pełni elektrycznie.

Szeroko zakrojona kampania jest realizowana w telewizji, internecie oraz mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media.

Maciej Burlikowski 1689 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.