Group One wspólnie z Hmmh AG kupuje większość udziałów w LIKE.agency
Powstaje Hmmh Poland, która będzie oferować swoje usługi dla e-commerce nie tylko na rynku CEE, ale też realizować projekty dla klientów z Europy Zachodniej.
- Chcemy wzmocnić ofertę full service dla e-commerce nie tylko w Polsce, ale też w całej Europie. Cieszymy się, że nastąpi to we współpracy z ekspertem w tej dziedzinie, jakim jest Hmmh. Kompetencje naszego partnera w obszarze rozwiązań Shopware, czyli wiodącej platformy dla sklepów internetowych w Niemczech, będą niezwykle cenne we wprowadzaniu tego rozwiązania na szeroką skalę na rynku polskim jako alternatywy dla Magento - komentuje Marek Żołędziowski, CEO Group One.
LIKE.agency jest wrocławskim software house'em z 13-letnim doświadczeniem, specjalizuje się we wdrożeniach e-commerce. Agencja działa między innymi z platformami Shopware, Magento, Woocommerce czy Presta Shop.
Agencja Hmmh od ponad 25 lat rozwija usługi e-commerce, zatrudnia 300 ekspertów i generuje ponad 25 mln euro przychodu. Wśród klientów Hmmh AG znajdują się takie firmy jak Tchibo, Bonprix, OTTO czy Decathlon.
Szczegółów finansowych transakcji nie podano.
W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.