McCann Poland z wygraną na Webby Awards dla kampanii Chłopi 2050

W kategorii Apps and Software: Education & Reference.

Kampania McCann Poland "Chłopi 2050" zdobyła główną nagrodę w międzynarodowym konkursie Webby Awards w kategorii Apps and Software: Education & Reference. Wirtualna gala wręczenia statuetek odbyła się we Nowym Jorku w nocy z wtorku na środę czasu polskiego.

Webby Awards to prestiżowe wydarzenie honorujące dokonania reklamowe w Internecie. W tegorocznej, już 25-tej edycji, zgłoszonych zostało 13,5 tys. prac ze wszystkich kontynentów.

Chłopi 2050 czyli "Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej" to stworzone wspólnie ze Storytel, Mastercard i Gazeta.pl słuchowisko, które w warstwie literackiej nawiązuje do klasyki literatury polskiej - "Chłopów" Władysława Reymonta. Inspiracją do powstania fabuły był raport WWF "2050 Polska dla pokoleń", w którym przedstawiona została tragiczna wizja przyszłości, jaka czeka naszą planetę, jeśli społeczeństwo nie zmieni swojego sposobu życia.

Tomasz Wygnański 740 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.