Totalizator z kampanią na Euro 2020 i igrzyska olimpijskie w Tokio [wideo]

Kampanii towarzyszy akcja - milion flag do odbioru w kolekturach.

Totalizator Sportowy (marka Lotto), państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych i na automatach, świętuje 65-lecie działalności i z tej okazji rozpoczyna drugą odsłonę kampanii, prezentując się jako mecenas sportu. Kampanię przygotowano z myślą o zbliżających się dwóch dużych imprezach sportowych: finałach piłkarskich Mistrzostw Europy UEFA Euro 2020 i XXXII Letnich Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. W spocie promującym ideę wspólnego kibicowania pojawia się Robert Lewandowski, kapitan piłkarskiej reprezentacji kraju. Ponadto w klipie wzięli udział: Andrzej Bargiel, ambasador marki Lotto, oraz nadzieje medalowe podczas igrzysk olimpijskich w Tokio: wioślarska czwórka podwójna w składzie Agnieszka Kobus-Zawojska, Maria Springwald, Marta Wieliczko i Katarzyna Zillmann, które są także częścią projektu „6 z Lotto”, a także Piotr Lisek (skok o tyczce). Poza spotami telewizyjnymi kampania będzie wykorzystywać nośniki outdoorowe, prasę, radio i kanały społecznościowe. Oprócz sportowców biorących udział w spocie w działania digitalowe zaangażowany będzie także Konrad Bukowiecki (pchnięcie kulą).

Kampanii towarzyszy akcja specjalna prowadzona w punktach Lotto do 30 czerwca br. Na graczy będzie czekać milion biało-czerwonych flag gotowych do odbioru w kolekturach.

W przygotowanie jubileuszowej kampanii Totalizatora zaangażowane były agencje Red8 Advertising i Stor9, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

Maciej Burlikowski 1576 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.