BBDO z kampanią dla mBanku "i... ogarniam" [wideo]

Kampania obejmuje 6 krótkich, 10-sek. filmów promujących produkty dla młodych.

Agencja BBDO przygotowała nową kampanię dla mBanku - "Mam konto, apkę, kartę i… ogarniam", której adresatem jest młode pokolenie konsumentów.

Kampania obejmuje 6 krótkich, 10-sek. filmów promujących produkty dla młodych: płatność telefonem, rozliczanie się na numer telefonu, cel oszczędnościowy, szybkie płatności online Blikiem, ewirtualną kartą oraz kartę płatniczą z własnym wzorem.

Kampania jest już widoczna na YouTube, Facebooku, Instagramie, Tik Toku, Snapchacie, także w formie kreacji statycznych. W filmach zostały zastosowane ujęcia kamery subiektywnej (point-of-view shot PoV), która filmowała dokładnie to, na co patrzą oczy bohatera, stąd tak szybka i dynamiczna  forma przekazu.

Projekt wspierał zespół mBanku w składzie: Rafał Borkowski, Małgorzata Małek, Krystian Piotrowski. Po stronie BBDO w projekt zaangażowani byli: Michał Sławiński, Michał Włodarczyk, Paweł Cholewa, Joanna Cichalewska, Anna Myślińska. Filmy oraz sesję zdjęciową zrealizowała Flota Filmowa, media zaplanował Mindshare.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.