RTV Euro AGD wspiera małe polskie firmy

Akcja na Instagramie prowadzona jest pod hasłem "Miesiąc polskich marek".

Sieć RTV Euro AGD postanowiła weprzeć małe polskie firmy, które potrzebują dodatkowej promocji, aby rozpropagować swoje innowacyjne produkty. Do wspólnej kampanii na Instagramie, która przebiega pod hasłem „Miesiąc polskich marek”, zostały zaproszone marki o bardzo różnym profilu – od producentów kosmetyków, kulinariów, rękodzieła aż po dostawców ekologicznych warzyw.

Jedna z wspieranych przez sieć elektromarketów marek, Wojna Warzyw, oferuje pełnowartościowe, spełniające wszelkie wymagania jakościowe warzywa i owoce z dostawą do domu. Ich wygląd może nieco odbiegać od ideału, co nie znaczy, że trzeba je wyrzucać, tym bardziej że to krajowy produkt. Firma Fridge tworzy naturalne kosmetyki, które należy przechowywać w lodówce, ponieważ nie zawierają sztucznych środków konserwujących ani szkodliwych substancji. Kosmetyki od Your Kaya z kolei są nie tylko tworzone z naturalnych składników, przechowuje się je także w butelkach zrobionych w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu.

– Choć jesteśmy liderem rynku elektroniki użytkowej i AGD w naszym kraju, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że jesteśmy firmą polską – mówi Katarzyna Zawada, menedżer ds. mediów społecznościowych w RTV Euro AGD. – Zanim staliśmy się dużą, ogólnopolską organizacją, zaczynaliśmy od jednego sklepu w Warszawie. Teraz staramy się wspierać mniejsze firmy, które mają ciekawe pomysły biznesowe, a jednocześnie hołdują bliskim nam wartościom. Z tego względu zaprosiliśmy do wspólnej akcji marki, które cechuje oryginalność, innowacyjność i dbałość o środowisko naturalne.

Firmy z różnych branż, z którymi będzie można się zapoznać na profilu RTV Euro AGD na Instagramie łączy to, że założyli je polscy przedsiębiorcy. – A my bardzo je cenimy – podkreśla Weronika Wachowicz z Zespołu Mediów Społecznościowych RTV EURO AGD. – Bo nie tylko znalazły ciekawą niszę biznesową, dostrzegają specyficzne potrzeby klientów, ale przede wszystkim odznaczają się kreatywnością i innowacyjnością w wymyślaniu sposobów, w jaki potrzeby te mogą zostać zaspokojone. Uważamy, że takie postawy warte są wsparcia.

– Chcemy pomóc firmom o jasno sprecyzowanej misji, która związana jest z troską o planetę czy zdrowie, a także markom tworzącym unikatowe, ręcznie robione akcesoria i rękodzieło artystyczne. Mamy nadzieję, że dzięki naszej wspólnej akcji więcej osób zainteresuje się ich wyjątkowym asortymentem – podsumowuje Weronika Wachowicz.

Kampania trwa od 17 maja do 17 czerwca. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada zespół RTV Euro AGD. Zdjęcia wykonał Maciej Miłoch/This is Contents.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.