Konferencja Sport For Brands już 27 maja
To pierwsze na rynku wydarzenie poświęcone case studies marketingu sportowego.
W programie znalazły się takie case study jak:
Totalizator Sportowy i niestandardowe działania z okazji Jubileuszu 65-lecia
Marka Tyskie i platforma komunikacyjna Przejdźmy na TY
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo oraz Superliga
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie i Legia Warszawa Koszykówka
Biuro Reklamy TVP i marka Milka
Sponsoring Tytularny Stegu Arena
Marka Tarczyński i sporty amerykańskie
Polska Liga Siatkówki oraz marka Plus
Grupa LOTOS i Polski Związek Narciarski
Z podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku
Dla pierwszych 10 zainteresowanych osób, przygotowaliśmy specjalne warunki - pakiet uczestnika za jedyne 199 zł. (Aby skorzystać z promocji proszę w polu uwagi wpisać "MMP")
Po wydarzeniu każdy uczestnik otrzyma dostęp do nagrań ze wszystkich wystąpień ekspertów oraz certyfikat uczestnictwa - zamknięcie rejestracji na wydarzenie nastąpi 25.05 o godz. 14:00.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie organizatora wydarzenia - https://sbpolska.pl/sport-for-brands/#program
Partner Główny: Totalizator Sportowy
Partnerzy: Sponsoring Insight, SPORTFIVE, DPD Polska, Biuro Reklamy TVP, Stardom House
Partner Medialny: Media Marketing Polska