Konferencja Sport For Brands już 27 maja

To pierwsze na rynku wydarzenie poświęcone case studies marketingu sportowego.

Podczas konferencji Sport For Brands w  ciągu jednego dnia 10 topowych marek zaprezentuje uczestnikom na swoim przykładzie, w jaki sposób łączyć obszar komunikacji, marketingu oraz sponsoringu sportowego w bieżących działaniach.

W programie znalazły się takie case study jak:


Totalizator Sportowy i niestandardowe działania z okazji Jubileuszu 65-lecia
Marka Tyskie i platforma komunikacyjna Przejdźmy na TY
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo oraz Superliga
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie i Legia Warszawa Koszykówka
Biuro Reklamy TVP i marka Milka
Sponsoring Tytularny Stegu Arena
Marka Tarczyński i sporty amerykańskie
Polska Liga Siatkówki oraz marka Plus
Grupa LOTOS i Polski Związek Narciarski
Z podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku

Dla pierwszych 10 zainteresowanych osób, przygotowaliśmy specjalne warunki - pakiet uczestnika za jedyne 199 zł. (Aby skorzystać z promocji proszę w polu uwagi wpisać "MMP")

Po wydarzeniu każdy uczestnik otrzyma dostęp do nagrań ze wszystkich wystąpień ekspertów oraz certyfikat uczestnictwa - zamknięcie rejestracji na wydarzenie nastąpi 25.05 o godz. 14:00.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie organizatora wydarzenia - https://sbpolska.pl/sport-for-brands/#program

Partner Główny: Totalizator Sportowy

Partnerzy: Sponsoring Insight, SPORTFIVE, DPD Polska, Biuro Reklamy TVP, Stardom House
Partner Medialny: Media Marketing Polska

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.