Brand New Heaven otwiera dział eventowy
Do agencji dołączyli Marta Woźniak i Maciej Sikorski.
Marta Woźniak objęła stanowisko head of concept development. W BNH Events odpowiedzialna będzie za prowadzenie i rozwijanie kompetencji zespołu kreatywnego w kontekście złożonych projektów marketingowych. Wspomoże również Macieja Sikorskiego w rozwijaniu istniejących już relacji biznesowych. Z kolei Maciej Sikorski obejmuje stanowisko head of business development. Odpowiedzialny będzie za pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie istniejących relacji biznesowych agencji. Do jego obowiązków należeć będzie również kompleksowy nadzór nad działem client service.
Maciej Sikorski od 15 lat pracuje w branży marketingowo-reklamowej. Zdobywał doświadczenie m.in. w grupie Mediacap oraz w Havas Sports & Entertaiment. W latach 2017-2019 zajmował stanowisko commercial & sales
directora w Runmageddonie, gdzie odpowiadał za komercjalizację oferty produktowej organizacji i sprzedaż praw sponsoringowych.
Realizował projekty dla takich klientów jak: Grupa Adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma, Sony Computer & Entertainment. Jest także promotorem bosku zawodowego i CEO w grupie Deal Punch Promotions.
Marta Woźniak jest związana z branżą eventową od 8 lat. Stworzyła dotychczas kilkadziesiąt koncepcji dla klientów z różnorodnych branż, m.in.: BMW, Orlenu, Energi, Realme, PZU, PKO BP, OtoDom, Nivei, Leroy Merlin, Stalgastu, Wyborowej Pernod Ricard. Do tej pory pełniła funkcję dyrektora kreatywnego w agencjach MyPlace i EmLab.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.