Huta 19 im. Joachima Fersengelda wiodącą agencją marki Tyskie

Będzie odpowiedzialna za strategię, kreację i egzekucję działań ATL, PR i influencer marketingu.

Huta 19 im. Joachima Fersengelda została wiodącą agencją marki Tyskie, czuwającą nad strategią oraz kreacją i egzekucją działań w ATL, PR i influencer marketingu. Agencja odpowiedzialna jest też za akcje niestandardowe i współpracę z Kanałem Sportowym. Współpraca Tyskiego z Hutą 19 zorientowana jest na wzmacnianie platformy "Przejdźmy na Ty" we wszystkich kanałach i wykorzystanie kreatywnego potencjału platformy w działaniach niestandardowych.

Tyskie to czwarta marka z portfolio Kompanii Piwowarskiej, która wybrała Hutę 19 do stałej współpracy. Agencja współpracowała wcześniej z markami Prażubr i Dębowe, a od czterech lat prowadzi działania online i w social mediach dla Żubra, od roku 2020 wspierając markę także PR-owo.

Za współpracę z Tyskim po stronie agencji odpowiada doświadczony zespół: z ramienia kreacji dyrektorzy kreatywni Dariusz Rzontkowski i Mateusz Żdanko wspierani przez seniorskie teamy – Łukasza Ufnalewskiego i Dariusza Szablaka oraz Marcina Grzesiewskiego i Mateusza Palkę; z działu obsługi klienta zespół zarządzany przez Dorotę Kielan i Jacka Jankowskiego, a PR i influencer marketing prowadzi Justyna Sztengreber.

Zespół Huty 19 zrealizował w tym roku dwie niestandardowe akcje marki – porozumienia Krzysztofa Stanowskiego i Marcina Najmana oraz reklamę prasową w tygodnikach "Newsweek" i "Sieci".

Katarzyna Kacprzak 534 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.