Lego w nowej kampanii uwalnia kreatywność [wideo]

Za realizację kampanii odpowiadają agencje Initiative i Reprise.

Firma Lego rozpoczęła najnowszą odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej "Uwolnij kreatywność!”'. Działania reklamowe są prowadzone w telewizji i digitalu. Oprócz standardowej emisji wideo w aktywację zaangażowani zostali influencerzy oraz stworzono niestandardowe nośniki na wiatach autobusowych i tramwajowych w centrum Warszawy (wykorzystano specjalną technikę przezroczystej dwustronnej folii, dzięki której kreatywne zwierzaki i pojazdy Lego zostały "zawieszone" w przestrzeni miejskiej). Za realizację kampanii odpowiadają agencje Initiative i Reprise (obie z Mediabrands). Kreacje pochodzą z centrali Lego.

Dodatkowo tegorocznemu Dniu Dziecka towarzyszy otwarcie oficjalnego sklepu Lego w Polsce, umiejscowionego w galerii handlowej Westfield Arkadia w Warszawie.

Maciej Florek 2275 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.