Zalando rozpoczyna kampanię letnią "Aktywni optymiści" [wideo]

Komunikacja powstała we współpracy z agencją kreatywną Kolle Rebbe.

Po roku ogólnoświatowego lockdownu i ograniczeń kampania Zalando "Aktywni optymiści" ma na celu celebrowanie i upowszechnianie optymizmu poprzez wywoływanie uśmiechu.

Kampania będzie prowadzona na wszystkich rynkach Zalando. Spot składa się z 22 materiałów wideo z udziałem aktywnych optymistów, skompilowanych z 15-sekundowych filmików w jeden telewizyjny spot reklamowy. Spotowi towarzyszy seria zdjęć twórców europejskich tworzących pozytywne treści. Każde zdjęcie jest wykonane przez hiszpańskiego fotografa Jorde Pereza Ortiza.

Kampania powstała we współpracy z agencją kreatywną Kolle Rebbe. Media w Polsce dla Zalando planuje i kupuje Mindshare.

Maciej Florek 2275 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.