Douglas rusza z kampanią "Let's Do Beautiful" [wideo]

Kampania sieci perfumerii ma stanowić manifest tolerancji oraz otwartości na różnorodność.

Marka Douglas obchodząca w tym roku 111. rocznicę powstania i 20-lecie obecności w Polsce rusza z kampanią pod hasłem "Let's Do Beautiful" - manifestem tolerancji oraz otwartości na różnorodność. „Jesteśmy piękni wtedy, gdy piękne są nasze czyny. W Douglas wiemy, że piękno oznacza więcej niż wygląd zewnętrzny" - przekonuje w swojej kampanii firma.

Douglas rusza jednocześnie z akcją wspierającą kobiety walczące z chorobami ginekologiczno-onkologicznymi. W dniach 27 maja – 8 czerwca 20% dochodu ze sprzedaży produktów marek Dermacosmetics, #Innerbeauty, One.Two.Free! oraz jubileuszowej palety cieni Douglas Collection zostanie przekazane na rzecz Fundacji Kwiat Kobiecości. Wspiera ona kobiety chorujące na raka szyjki macicy i raka jajnika, popularyzuje wiedzę odnośnie do profilaktyki zdrowotnej oraz udostępnia bezpłatne badania ginekologiczne.

Spot z kampanii "Let’s Do Beautiful" emitowany będzie w internecie i w mediach społecznościowych - na Facebooku, Instagramie, TikToku. Zdjęcia z hasłami "Piękne usta nie oceniają" oraz "Piękna dłoń to dłoń wyciągnięta do innych" zostaną wykorzystane zarówno w kampanii digitalowej, na stronie Douglas.pl, jak i we wnętrzach perfumerii Douglas w całej Polsce.

Za kampanię niemieckiej sieci perfumerii, adaptowaną na różne rynki europejskie, odpowiada agencja Jung von Matt. Douglas działa na ponad 20 rynkach w Europie, w Polsce ma 143 sklepy.

Paweł Piasecki 737 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.