Erbud wchodzi na YouTube z kampanią employer brandingową

To pierwsze w historii marki działania z youtuberami. Grupa budowlana podjęła je we współpracy z agencją TalentMedia (grupa LTTM).

W ramach employer brandingowej kampanii powstanie 7-odcinkowa seria wideo zamieszczona na specjalnie utworzonym kanale YouTube Erbud - największej niezależnej grupy budowlanej w Polsce.

Prowadzącymi kanał i ambasadorami akcji są autorzy kanału Urbex History, zrzeszonego w sieci LifeTube: Łukasz Dąbrowski, Konrad Niedziułka i Jakub Stankowski (na zdjęciu poniżej). Kanał ma prawie milion subskrypcji i ponad 122 mln odsłon. Jego twórcy osiągnęli popularność dzięki wieloletniemu eksplorowaniu setek opuszczonych, trudno dostępnych budowli w Polsce i poza jej granicami. Wraz z ekspertami Erbudu oprowadzą widzów po wybranych lokalizacjach z portfolio spółki, która prowadzi ponad 100 inwestycji budowlanych rocznie. Na pierwszy ogień idzie Morskie Centrum Nauki w Szczecinie. - Dzięki współpracy z Urbexami kandydaci do pracy mogą zajrzeć na nasze flagowe budowy w całej Polsce i poczuć klimat Erbudu – mówi Dagmara Sobolewska, dyrektor Pionu HR w Grupie Erbud.

- Jak mam do wymiany pióra wycieraczek w samochodzie czy chcę pooglądać zagrania golfowe to odpalam YouTube. Mówienie, że "tam to tylko młodzieniaszki" i przekonanie, że "tam to tylko głupie filmiki" jest niedzisiejsze. YouTube to potężny kanał komunikacji, wielka siła, wysoka jakość. Film ma wielką siłę rażenia, często większą niż słowo. Erbud jest nowoczesny, chcemy być na czasie, dlatego wierzymy w siłę tego kanału, chcemy go zrobić porządnie i zgodnie z trendami - mówi prezes grupy Erbud Dariusz Grzeszczak.

Filmy będą publikowane co tydzień od 28 maja do 2 lipca. Uruchomiony został także konkurs dla studentów budownictwa, architektury i ochrony środowiska, w którym do wygrania jest staż w firmie Erbud.

Za strategię, opracowanie koncepcji, dobór i koordynację twórców, produkcję wideo i prowadzenie kanału YouTube odpowiada agencja influencer marketingu TalentMedia - spółka z grupy LTTM należącej do holdingu Mediacap.

​Erbud to czwarta największa grupa budowlana w Polsce (największa niebędącą częścią międzynarodowych holdingów).

Paweł Piasecki 738 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.