Ogilvy nagrodzona Srebrnym Ołówkiem D&AD
Agencja otrzymała nagrodę za kampanię "Green Instructions" zrealizowaną dla Lego Polska.
Kampania agencji Ogilvy "Green Instructions”, przygotowana dla Lego Polska, zdobyła srebro na międzynarodowym konkursie kreatywnym D&AD w kategorii Impact. W kategorii tej nie przyznano złota, a kampania Ogilvy była jedyną nagrodzoną z Polski.
Pomysł kreatywny polegał na przekształceniu popularnych zabawek Lego przy pomocy nowych "zielonych instrukcji". Samoloty zmieniono w pociągi elektryczne, samochody w rowery lub hulajnogi, a kopalnie węgla w elektrownie wiatrowe. Wszystko po to, by pokazać, jak ludzie mogą zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko. Lekcje wideo online z wykorzystaniem zielonych instrukcji zostały pobrane przez ponad 700 szkół w Polsce.
D&AD – organizowany przez brytyjską organizację D&AD oraz Advertising Week – to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży kreatywnej. Nagrody w kształcie charakterystycznych ołówków są przyznawane od 1962 r. za kampanie, które wyróżniają się zarówno na poziomie idei, jak i perfekcyjnego rzemiosła.(Współpraca: Paweł Piasecki)
Komentarze
Artykuły powiązane