Allegro kieruje komunikację do starszych [wideo]
Każde pokolenie ma coś, w czym jest szczególnie dobre - milenialsi i przedstawiciele gen Z są biegli w dziedzinie technologii, a dojrzali dysponują życiową mądrością - przekonuje Artur Bolesławski, senior copywriter Ogilvy.
- Pokazujemy Allegro jako miejsce, w którym osoby dojrzałe poczują się "na czasie". Dzięki Allegro samodzielnie zrobią zakupy, zrealizują swoje pasje, a także zbliżą się do reszty rodziny” – wskazuje Joanna Kobylińska-Andrzejak, senior brand marketing specialist Allegro.
- Każde pokolenie ma coś, w czym jest szczególnie dobre – milenialsi i przedstawiciele gen Z są biegli w dziedzinie technologii, a dojrzali dysponują życiową mądrością. Dzieląc się wiedzą, mogą tylko wzajemnie skorzystać - przekonuje Artur Bolesławski, senior copywriter Ogilvy.
W ramach kampanii powstała specjalna strona Toproste.allegro.pl, na której starsze osoby znajdą wskazówki, jak korzystać z Allegro.
Filmy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiadało studio Moon Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Zakupem mediów zajęły się dom mediowy Starcom, agencja digital-contentowa LiquidThread, a także agencja reklamowa Hand Made, która odpowiada za kampanię w mediach społecznościowych.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.