GroupM organizuje konferencję online poświęconą Amazonowi

"Amazon Day by NextM", wydarzenie poświęcone marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na największej globalnej platformie e-commerce odbędzie się 17 czerwca.

Uczestnicy konferencji online „Amazon Day by NextM”, której organizatorem jest GroupM, mają szanse uzyskać odpowiedź na takie kluczowe dla marketerów kwestie, jak: czy Amazon jest dla wszystkich i jak działa oraz jaką przyjąć strategię obecności na tej platformie i jak prowadzić na niej efektywną sprzedaż.

Będzie to też szansa przyjrzenia się perspektywom rynku e-commerce w Polsce. W 2020 r. urósł aż o 35%, osiągając wartość 100 mld zł, a na kolejne lata eksperci przewidują średnioroczny wzrost na poziomie niższym, ale wciąż znaczącym (12%). Rynek ten wciąż nie jest nasycony, a Amazon dzięki swemu doświadczeniu, zaawansowanym procesom obsługi klienta i narzędziom promocyjnym na platformie, a także ogromnym środkom na inwestycje może zmienić obecny układ w branży e-handlu zdominowanej przez Allegro. Wejście tak silnego gracza otwiera również nowe możliwości promocji i reklamy.

Rejestracja na konferencji „Amazon Day by NextM” jest już otwarta. Udział w niej jest bezpłatny. Wydarzenie zostało objęte akredytacją DIMAQ - międzynarodowego programu weryfikacji i certyfikacji kompetencji digitalmarketingowych. Posiadacze certyfikatów mogą otrzymać 20 punktów recertyfikacyjnych za udział.

"Media Marketing Polska" jest partnerem medialnym wydarzenia.

Paweł Piasecki 685 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.