Cartoon Network z kampanią "Mistrzowie klimatu"
Jedna z głównych inicjatyw stacji telewizyjnej należącej do WarnerMedia, wspierana przez WWF, rusza w całym regionie EMEA z początkiem czerwca.
Sercem akcji jest strona internetowa, dostępna także w polskiej wersji językowej, na której uczestnicy każdego dnia znajdą wyzwania, mające motywować ich do aktywności w domu, szkole i lokalnych społecznościach. Postępy uczestników kampanii będą rejestrowane na wirtualnej mapie pokazującej ukończone wyzwania. Pokaże ona, w jaki sposób najmłodsi z różnych krajów angażują się w akcję i wpływają na dobro planety. Za wykonanie zadań przewidziane są nagrody, dzięki którym można pielęgnować i rozwijać własny cyfrowy ogród. Na platformie dostępne będą również stworzone we współpracy z WWF filmy w przystępny sposób wyjaśniają kwestie związane z problemami klimatycznymi, a także quizy sprawdzające wiedzę. Ponadto we współpracy z CNN Cartoon Network wyprodukowało serię miniwywiadów z młodymi aktywistami.
We wrześniu w ramach odsłony kampanii skierowanej do placówek oświatowych nauczyciele klas I-III w polskich szkołach, zainteresowani edukowaniem dzieci w zakresie ochrony środowiska i dbania o dobro planety, będą mogli pobrać darmowe materiały edukacyjne stworzone przez ekspertów z Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.