Tomasz Kwiatkowski na czele e-commerce w Proomni z Grupy Komunikacja Plus
Będzie odpowiedzialny m.in. za pracę zespołu oferującego kompleksową usługę sprzedaży na platformie Amazon.
Oferta Proomni obejmuje m.in. pełne wsparcie dla polskich przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć sprzedaż na Amazon i dotrzeć ze swoim produktem na rynki międzynarodowe. Agencja współpracuje m.in. z marką Inglot, której produkty sprzedawane są na Amazonie w Niemczech, a już niedługo pojawią się na kolejnych marketplace'ach.
Tomasz Kwiatkowski ma wieloletnie doświadczenie przy prowadzeniu projektów e-commerce po stronie klienta. Jako dyrektor marketingu i e-commerce koordynował działania dla jednej z największych polskich księgarni online taniaksiazka.pl. Wcześniej jako business development director pracował dla sklepu bdsklep.pl. Przed dołączeniem do Proomni wspierał także fundusz inwestycyjny, którego jednym z obszarów działalności jest przywracanie płynności finansowej oraz rozbudowa istniejących platform sprzedaży internetowej. W przeszłości i związany był również z Publicis, JWT Warszawa, JWT Dubai, Leo Burnett, Agencją Warszawa.