Ceneo rusza z nową kampanią [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Upside.

Ceneo.pl - porównywarka cen - ruszyło z kampanią "Cenię sobie sportowe emocje", która nawiązuje do zbliżających się rozgrywek piłkarskich. Kampania potrwa do połowy lipca. 

Najnowszy spot ma formę teledysku, w którym młodzi bohaterowie uprawiają sport, kibicują ulubionym zawodnikom i jednocześnie dokonują zakupów za pośrednictwem Ceneo.pl. Kampania wykorzystuje spoty 30- i 6-sek., które będą emitowane w internecie (m.in. Facebook, YouTube, CDA, sport.tvp.pl oraz serwisy VoD).

Za kreację kampanii odpowiada agencja Upside, spot wyreżyserował Krzysztof Wiśniewski, a postprodukcję zrealizowała firma Chimney. Media Ceneo.pl zakupiło we własnym zakresie.

Maciej Florek 2275 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.