Enea z kampanią #RazemPoEmocje [wideo]

Kampania skupia się wokół igrzysk olimpijskich w Tokio - poznańska firma energetyczna jest sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Skupiona na emocjach sportowych wokół igrzysk olimpijskich w Tokio kampania wizerunkowa #RazemPoEmocje będzie stanowić trzon komunikacji marki Enea, sponsora polskich olimpijczyków 2021 r. Kampania potrwa do zakończenia zawodów w Japonii, tj. 8 sierpnia. Główne przesłanie to radość uczestniczenia we wspólnocie osób kibicujących sportowcom. W spocie telewizyjnym pojawili się m.in. Natalia Partyka, tenisistka stołowa i ambasadorka marki Enea, Marta Wieliczko i Marcin Brzeziński, wioślarze i mistrzowie Europy i świata z dużymi szansami na medale olimpijskie, oraz pracownicy Grupy Enea, w tym Paweł Gumny, pracownik posterunku energetycznego z Lubonia pod Poznaniem.

Oprócz telewizji kampania będzie miała swoje odsłony w radiu, prasie, internecie oraz na nośnikach outdoorowych w głównych miastach w Polsce. Towarzyszyć jej będą akcje specjalne. W mediach społecznościowych Grupy Enea (FB, Instagram) pojawią się wywiady na wyłączność ze sportowcami i byłymi sportowcami, komentatorami sportowymi oraz osobami odpowiedzialnymi za przygotowanie Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej do tegorocznych igrzysk.

Enea jest od lat aktywna w obszarze sponsoringu sportowego. Wspiera m.in. Polski Związek Towarzystw Wioślarskich, Polski Związek Tenisa Stołowego i Polskim Związek Zapaśniczy.

Paweł Piasecki 685 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.