Karolina Kawska head of customer success w agencji Tigers

Awansuje ze stanowiska head of social media.

Nową funkcję head of customer success w agencji Tiger objęła Karolina Kawska. Pokieruje zintegrowanym teamem social media i performance w ramach nowo utworzonego interdyscyplinarnego zespołu specjalistów Tigers.

Karolina Kawska w przeszłości pracowała jako prezenterka radiowa i telewizyjna, a w 2012 r. dołączyła do agencji PR Media Forum, gdzie zarządzała zespołem oraz prowadziła projekty głównie w obszarze PR korporacyjnego i zarządzania kryzysowego. W 2018 r. jako PR manager platformy Storytel uczestniczyła w kreowaniu i realizacji kampanii promocyjnych. Z Tigers była związana przez trzy lata od 2015 r. jako head of PR, zaś w okresie marzec 2020 - maj 2021 pełniła funkcję head of social media.

Maciej Florek 2275 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.