Facebook z raportem "Meet the Future" o pokoleniu Z
W raporcie o pokoleniu osób urodzonych w drugiej połowie lat 90. i po 2000 r. mówią jego przedstawiciele angażujący się w działania prospołeczne i proekologiczne na Facebooku i Instagramie.
Marka Reserved została pokazana w raporcie jako przykład firmy kierującej swoją komunikację do młodych. - Zaczęliśmy od stworzenia długoterminowego programu ambasadorskiego z influencerkami, a kolejnym etapem jest budowanie społeczności wokół generacji Z i przeprowadzenie pierwszej w Polsce współpracy z tym pokoleniem, czego efektem jest kolekcja i kampania RE.DESIGN This collection was curated by Polish Gen Z. Autentyczność to słowo klucz, które przyświeca tej kampanii, a także naszej strategii w budowaniu społeczności - mówi Rafał Gruszkiewicz, digital & PR manager Reserved.
Raport w pełnej wersji jest do pobrania tutaj.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.