Braciak i Dudek w jednej kampanii [wideo]

Cyfrowy Polsat na UEFA Euro 2020.

Cyfrowy Polsat, największy w kraju dostawca płatnej telewizji, z okazji zbliżających się finałów piłkarskich Mistrzostw Europy UEFA Euro 2020 przygotował promocyjną ofertę telewizji satelitarnej i kablowej IPTV - od 30 zł miesięcznie. Abonenci mają możliwość dobierania pakietów dodatkowych takich jak Polsat Sport Premium czy Eleven Sports. Ci, którzy zdecydują się na abonament w wysokości co najmniej 70 zł/mies., otrzymają piłkę Adidas.

Ofertę dostawca reklamuje w telewizji, internecie i radiu. Kreację reklam opracowała agencja Grey Group. Spot, w którym występuje aktor Jacek Braciak i Jerzy Dudek, były bramkarz narodowej reprezentacji, wyreżyserował Piotr Janowski. Produkcją zajęło się studio TFP (producent: Mariusz Matwiejczuk), a postprodukcją - studia Televizor (wideo) i Ztudio & Burza (audio). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Maciej Burlikowski 1562 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.