"120 lat delikatności": Milka z konkursem konsumenckim

Marka słodyczy zaprasza konsumentów do wspólnego obdarowywania się.

Marka słodyczy Milka z portfolio firmy Mondelez świętuje "120 lat delikatności". Producent podkreśla, że marka od lat zachęca konsumentów do drobnych gestów czułości i wierzy, że najlepszą formą celebrowania jest nie dostawanie prezentów, ale ich dawanie. Wystartowała loteria, w ramach której miłośnicy słodkości codziennie mogą wygrać 10 tysięcy złotych na zrealizowanie marzeń.

Aby wziąć udział w akcji, należy kupić dowolny produkt Milka objęty promocją (z wyjątkiem lodów, serków, jogurtów oraz Mlecznej kanapki) oraz zachować i zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie www.loteriamilka.pl. Zakupu i zgłoszenia należy dokonać od 1 do 30 czerwca 2021 r.

Kampania urodzinowa Milka wspierana jest również dodatkowymi działaniami, w tym digitalowymi i PR. Dodatkowo marka zdecydowała się również na zwiększenie widoczności w sklepach poprzez stworzenie dodatkowych materiałów POS. Za strategię komunikacji odpowiada agencja Ogilvy. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a obsługę loterii powierzono IQ Marketing. Komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

Katarzyna Woźniak 585 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.