Bazgroł zmienia nazwę i przechodzi rebranding

Agencja, spółka-córka PZL, to teraz Buzzgrow.

PZL przeprowadza właśnie rebranding swojej spółki córki – agencji Bazgroł. Od początku czerwca firma kontynuuje działalność pod nazwą Buzzgrow, jednocześnie poszerzając zakres usług.

Bazgroł powstał w 2016 r. jako nowa spółka w rodzinie PZL zajmująca się komunikacją w kanałach
digitalowych, z głównym naciskiem na strategię i projekty contentmarketingowe, akcje typu native advertising oraz aktywacje z influencerami. Bazgroł budował pozycję w oparciu o swoje kompetencje w komunikacji online, dodatkowo wykorzystując potencjał kreatywny agencji PZL. Przez kilka lat zrealizował wiele tego typu projektów, sukcesywnie budując portfolio. Obecnie jako Buzzgrow postawił na poszerzenie zakresu usług oraz odświeżenie identyfikacji.

W zespole Buzzgrow są m.in. Michał Nadgrodkiewicz - partner zarządzający, Monika Chludzińska - project manager i Joanna Lebioda - content manager.

Agencja zrealizowała projekty m.in. dla marki Octenisept firmy Schülke (zaprojektowanie i wdrożenie wielokanałowej obecności marki w mediach), firmy ubezpieczeniowej Uniqa (kampania wewnętrzna w trakcie połączenia z firmą Axa), Alior Banku (kampania z influencerami promującej rachunek firmowy 4x4), PayU (m.in. blog firmowy, kampanie natywne i kampanie z influencerami), marki System 3E firmy Aria ("domy jak z klocków Lego" - komunikacja w kanałach digitalowych).

Współpraca: Paweł Piasecki

Katarzyna Kacprzak 534 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.