Bazgroł zmienia nazwę i przechodzi rebranding
Agencja, spółka-córka PZL, to teraz Buzzgrow.
Bazgroł powstał w 2016 r. jako nowa spółka w rodzinie PZL zajmująca się komunikacją w kanałach
digitalowych, z głównym naciskiem na strategię i projekty contentmarketingowe, akcje typu native advertising oraz aktywacje z influencerami. Bazgroł budował pozycję w oparciu o swoje kompetencje w komunikacji online, dodatkowo wykorzystując potencjał kreatywny agencji PZL. Przez kilka lat zrealizował wiele tego typu projektów, sukcesywnie budując portfolio. Obecnie jako Buzzgrow postawił na poszerzenie zakresu usług oraz odświeżenie identyfikacji.
Agencja zrealizowała projekty m.in. dla marki Octenisept firmy Schülke (zaprojektowanie i wdrożenie wielokanałowej obecności marki w mediach), firmy ubezpieczeniowej Uniqa (kampania wewnętrzna w trakcie połączenia z firmą Axa), Alior Banku (kampania z influencerami promującej rachunek firmowy 4x4), PayU (m.in. blog firmowy, kampanie natywne i kampanie z influencerami), marki System 3E firmy Aria ("domy jak z klocków Lego" - komunikacja w kanałach digitalowych).
Współpraca: Paweł Piasecki

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.