Ogilvy Polska i Lego Polska z Green Pencil na One Show
Nagrodę przyznano za najlepszą na świecie kampanię o ekologii.
One Show to organizowany od ponad 40 lat w Stanach Zjednoczonych festiwal designu i komunikacji marketingowej. Do konkursu zgłoszono kilkadziesiąt tysięcy prac. Od 2009 r. na One Show przyznawana jest specjalna nagroda – Green Pencil. W poprzednich latach nagrodę Green Pencil otrzymywały m.in. kampanie "Save Our Species" marki odzieżowej Lacoste, "Trash Isles" (AMV BBDO dla LADbible Group) czy "Inglorious Fruits and Vegetables" (paryska agencja Marcel Worldwide dla sieci Intermarche).
Po raz pierwszy w historii nagrodę otrzymuje praca z Polski.
Case study podsumowujące przebieg nagrodzonej kampanii można zobaczyć tutaj.Wcześniej kampania "Green Instructions” zdobyła srebro na międzynarodowym konkursie kreatywnym D&AD w kategorii Impact. W kategorii tej nie przyznano złota, a kampania Ogilvy była jedyną nagrodzoną z Polski.
(Współpraca: Paweł Piasecki)

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.