Ogilvy Polska i Lego Polska z Green Pencil na One Show

Nagrodę przyznano za najlepszą na świecie kampanię o ekologii.

Ogilvy Polska i Lego Polska otrzymały Green Pencil – nagrodę za najlepszą na świecie kampanię o ekologii. Przyznano ją za projekt "Green Instructions" na festiwalu One Show 2021.

One Show to organizowany od ponad 40 lat w Stanach Zjednoczonych festiwal designu i komunikacji marketingowej. Do konkursu zgłoszono kilkadziesiąt tysięcy prac. Od 2009 r. na One Show przyznawana jest specjalna nagroda – Green Pencil. W poprzednich latach nagrodę Green Pencil otrzymywały m.in. kampanie "Save Our Species" marki odzieżowej Lacoste, "Trash Isles" (AMV BBDO dla LADbible Group) czy "Inglorious Fruits and Vegetables" (paryska agencja Marcel Worldwide dla sieci Intermarche).

Po raz pierwszy w historii nagrodę otrzymuje praca z Polski.

Case study podsumowujące przebieg nagrodzonej kampanii można zobaczyć tutaj.

Wcześniej kampania "Green Instructions” zdobyła srebro na międzynarodowym konkursie kreatywnym D&AD w kategorii Impact. W kategorii tej nie przyznano złota, a kampania Ogilvy była jedyną nagrodzoną z Polski.

(Współpraca: Paweł Piasecki)

Katarzyna Kacprzak 534 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.