Już nie Cyfrowy Polsat, ale Polsat Plus [wideo]

Grupa mediowo-telekomunikacyjna zmienia branding.

Kontrolowana przez biznesmena Zygmunta Solorza grupa telekomunikacyjno-mediowa Cyfrowy Polsat SA zmienia nazwę na Grupa Polsat Plus. Kluczowe marki zmienią także logotypy. Grupa jest , właścicielem Telewizji Polsat (nadawca 37 kanałów), największym w kraju dostawcą płatnej telewizji - satelitarnie i internetowo, właścicielem Polkomtela - operatora sieci komórkowej Plus, stacjonarnego operatora Netia oraz portalu Interia.pl.

- Zaczynaliśmy od jednego satelitarnego kanału telewizyjnego, który nazwaliśmy PolSat. Byliśmy pierwszym komercyjnym kanałem telewizyjnym. Obecnie, prawie 30 lat później, oferujemy milionom naszych widzów i klientów pakiet wielu usług pod markami Plus i Polsat - mówi Zygmunt Solorz. - Dzięki integracji usług telekomunikacyjnych z kontentowymi dostarczamy usługi: „Dla każdego. Wszędzie”. I dzisiaj nadszedł ważny dzień - rozpoczynamy nowy rozdział w historii Grupy - przedstawiamy nowe logotypy wspomnianych naszych najważniejszych i kluczowych marek: Plusa i Polsatu. Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów: z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z tą samą Grupą, a z drugiej - by zachowały swoje indywidualne wartości. Plus to telekomunikacja, a Polsat to kontent.

Firma zapowiada, że nowe logotypy rozpoczynają ewolucyjne zmiany w portfolio marek grupy oraz strategii ich komunikacji. Zmiana ma mieć charakter stopniowy i będzie rozłożona w czasie na kilka etapów.

Maciej Burlikowski 1562 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.