111 nominacji w konkursie Golden Arrow
Wyniki konkursu poznamy na gali 24 czerwca.
Konkurs Golden Arrow honoruje najbardziej efektywne projekty marketingowe i najlepsze praktyki w zakresie wykorzystania poszczególnych narzędzi marketerskich. W tym roku pojawiły się w konkursie nowe kategorie, m.in. e-commerce, a także bardziej rozbudowana kategoria shopper marketing. Nowością jest także kategoria wyzwania marketera, w której mamy takie podkategorie, jak m.in. product launch, product relaunch, innowacja w dystrybucji i premiumizacja. Po raz drugi – i mamy nadzieję ostatni – mamy kategorię marketing w czasie pandemii, w której znajdą miejsce zarówno projekty pro bono (zgłoszenia do konkursu są tu bezpłatne), jak i projekty komercyjne, których charakter ma związek z pandemią.
Z pełną listą nominowanych można zapoznać się na www.GoldenArrow.pl. Kameralna gala wręczenia nagród odbędzie się 24 czerwca; wszystkich zainteresowanych zapraszamy do oglądania transmisji na żywo na profilu "Media Marketing Polska" na Facebooku.