Tiktokerzy Twins Style w kampanii marki Canon [wideo]

Serię trzech kampanii produktowych, których celem będzie dotarcie do młodych użytkowników z pokolenia Z, przeprowadzi Albedo Marketing w partnerstwie z firmą reklamy zewnętrznej AMS.

Marka Canon uruchamia cykl kampanii mających budować świadomość marki poza segmentem aparatów profesjonalnych. Są one adresowane do młodych odbiorców z pokolenia Z. Promowane będą produkty takie jak aparaty natychmiastowe, drukarki kieszonkowe i kamery sportowe. Jak podkreśla Zuzanna Schӧn, dyrektor marketingu Canon Polska: "młodzi ludzie to ważny segment dla Canon. Mamy w swojej ofercie produkty idealnie dopasowane do ich potrzeb – małe, wygodne aparaty ze świetną optyką i z dostępem WIFI co sprawia, że można je bez problemu łączyć ze smartfonem, komputerem, drukarką i całym systemem, w którym młodzi ludzie pracują".

W pierwszej kampanii „Can Catch This” promowane będą  aparaty natychmiastowe Canon Zoemini i drukarki kompaktowe Selphy Square. Canon zaprosił do współpracy tiktokerów z kanału Twins Style, których obserwuje ponad 9 mln użytkowników. W dniach 19-20 czerwca wezmą udział w grze miejskiej, wykorzystującej nośniki firmy AMS Premium Citylight na warszawskich przystankach, w której do wygrania będą aparaty natychmiastowe Canon. Zadaniem uczestników będzie znalezienie plakatów ze zdjęciami braci Twins Style umieszczonych w centrum Warszawy w jak najkrótszym czasie. Działania uzupełni kampania digitalowa oraz stoiska touch & try w punktach handlowych partnerów akcji.

- Strategicznym założeniem kampanii jest dotarcie do odbiorców z komunikacją, która wpisuje się w ich codzienny kontekst. Dlatego do obecnego postrzegania marki Canon, brandu kojarzonego z high-endową elektroniką dla profesjonalistów, dodaliśmy działania budujące również wizerunek marki kojarzonej z zabawą, lekkością i uwiecznianiem przyjemnych chwil – mówi Kinga Hankiewicz, account manager z Albedo Marketing.

Kolejne działania zostały zaplanowane na lipiec i wrzesień. Kampanie otrzymają szerokie wsparcie w kanałach digital, OOH i w punktach sprzedaży.

Paweł Piasecki 685 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.