NielsenIQ wybrał największych innowatorów FMCG w Polsce

Lada moment poznamy laureatów NielsenIQ Breakthrough Innovation, a co słychać w innowacjach? Jakie trendy zwiastują? W podcaście magazynu "Handel" opowiada Marek Rudek, innovation business partner w NielsenIQ.

Już 15 czerwca będzie wiadomo, kto w zeszłym roku wprowadził największe innowacje na sklepowe półki. Wśród laureatów widać producentów m.in. napojów alkoholowych, bezalkoholowych czy produktów charakteryzujących się naturalnością. Jak pandemia wpłynęła na "nowinki" w branży? I czy wśród innowatorów jest np. papier toaletowy, czyli jeden z bardziej wykupywanych produktów w zeszłym roku? Zapraszamy na rozmowę z Markiem Rudkiem, współautorem raportu NielsenIQ Breakthrough Innovation.

A do tego podsumowanie handlowego tygodnia, czyli Auchan i usługa drive, Żabka i nanosklepy, debiut Azeta.pl oraz Kaufland i niedziele handlowe.

Podcastów "Handlu" można słuchać tu, a także w aplikacji Spotify, iTunes i innych.

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.