Poznajcie ekspertów konferencji "Amazon Day by NextM"

Amazon Day by NextM to potężna dawka wiedzy i inspiracji od doświadczonych specjalistów ze spółek tworzących GroupM. Prezentujemy sylwetki wybranych prelegentów.

Już 17 czerwca odbędzie się konferencja online „Amazon Day by NextM”, organizowana przez GroupM. Wydarzenie jest skierowane do marketerów i przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać swój biznes na platformie giganta e-commerce. Wśród prelegentów znajdą się lokalni i zagraniczni goście – eksperci poszczególnych agencji w ramach struktur GroupM. Rejestracja na wydarzenie wciąż jest otwarta. Start konferencji online o godz. 10:00.

„Amazon Day by NextM” to potężna dawka wiedzy i inspiracji od doświadczonych specjalistów
ze spółek tworzących GroupM. W trakcie 3-godzinnego spotkania zaplanowano 6 prezentacji na różne, kluczowe z punktu widzenia marketera tematy. Poniżej prezentujemy sylwetki wybranych prelegentów:

1. Yulia Livne, eCommerce Lead EMEA – Mindshare
Yulia odpowiada za obszar e-commerce w regionach EMEA, obejmujący działania wielokanałowe (omnichannel), sprzedaż bezpośrednią (D2C) oraz platformy typu marketplace. Wcześniej kierowała zespołem e-commerce Unilever w Wielkiej Brytanii.

2. Zuzanna Gębka, E-commerce Director – GroupM
Zuzanna Gębka kieruje międzyagencyjnym zespołem specjalistów e-commerce w GroupM Polska, tworzącym rozwiązania kompleksowo wspierające obecność na marketplace’ach. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w e-commerce oraz digital marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem technologii, monitorowania i biddable media.

3. Ruben Nijssen, Commercial Lead Marketplaces – Greenhouse
Specjalista z 10-letnim doświadczeniem w handlu elektronicznym B2B oraz B2C zarówno po stronie detalistów, jak i marek, zdobytym w różnorodnych branżach. Posiada ponad 5 lat doświadczenia na międzynarodowych platformach sprzedażowych.

4. Łukasz Sztuczyński, eCommerce Manager, Shop+ Head – Mindshare
Łukasz kieruje komórką Shop+ w Mindshare, koncentrując się na doradztwie w zakresie e-commerce, e-retail oraz mediów. Ma bogate doświadczenie w przygotowaniu i wdrażaniu strategii e-commerce, tworzeniu i dostarczaniu treści oraz performance marketingu.

5. Maciej Traczyk, Head of Commerce – Wavemaker
Ekspert ds. e-commerce i organic performance, współpracujący z Wavemaker od ponad 10 lat. Odpowiada za rozwój tych elementów w organizacji, wspiera klientów w dążeniu do cyfrowej przemiany i doskonałości poprzez współpracę z zespołami kreatywnymi i performance Wavemaker.

"Media Marketing Polska" jest patronem medialnym wydarzenia.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.