Betfan z kampanią na Euro 2020 [wideo]

Kolejny bukmacher reklamuje się przy okazji piłkarskich ME: "Polska Guuurom!".

Firma bukmacherska Betfan ruszyła z kampanią reklamową z okazji piłkarskich Mistrzostw Europy UEFA Euro 2020 pod hasłem: "Polska Guuurom!". Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie, obejmuje także współpracę z youtuberami, influencerami oraz działania na własnych kanałach w social mediach. Kampania promuje ofertę, w której na betfan.pl będą się pojawiały nowe promocje związane z meczami mistrzostw Europy. Oprócz tego nowi użytkownicy otrzymają 600 zł zwrotu cashback oraz 50 zł w ramach darmowego zakładu (freebet).

Do reklamy bukmacher zatrudnił zawodnika mieszanych sztuk walki Mariusza Pudzianowskiego, jest także sponsorem należącego do niego konia wyścigowego (stąd w reklamach "człowiek-koń").

- Najbliższe tygodnie to prawdziwy wysoki sezon dla graczy, dlatego przygotowaliśmy dla nich wiele nowych ofert specjalnych, będą też propozycje zupełnie innowacyjne na krajowym rynku bukmacherskim. Wszystko po to, by zaangażować fanów i podnieść emocje towarzyszące piłkarskiemu świętu, w którym tym razem bierze udział także polska drużyna - mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu Betfan.

Reklamy bukmachera będą emitowane w telewizji Polsat oraz na wielu serwisach i kanałach internetowych, w tym Sport.tvp.pl, Kwejk, CDA, TVN Player, IPLA. Kampania będzie też prowadzona m.in. na Wykopie, Transfery.info, Se.pl, Onet oraz na Facebooku i Instagramie. Głosu do spotu użyczyła popularna dziennikarka sportowa Maja Strzelczyk. Firma zatrudniła także do współpracy youtuberów – Koza Sport, Mietczyńskiego i Footbreak, którzy występują lub prowadzą swoje programy na kanale bukmachera na YT.

Kampanię Betfan przygotował we własnym zakresie.

Działania promocyjne będą prowadzone w czerwcu oraz w lipcu, a finałem będzie akcja „Leć na wakacje z BETFAN”, w której główną nagrodą za aktywność podczas Euro 2020 będzie lot na wakacje wraz z dodatkową kwotą na wakacyjne wydatki.

Betfan to firma bukmacherska online, oprócz zakładów sportowych jako jedyna w kraju oferuje także zakłady na rozrywkę, z obszaru mediów, polityki, show-biznesu, ekonomii czy nawet pogody. W sumie proponuje miesięcznie ponad 1,5 mln różnych zakładów. Twierdzi, że zalicza się do pięciu największych krajowych bukmacherów.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.