Zmiany w kierownictwie marketingu Cyfrowego Polsatu

Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska awansowała na CMO całej grupy, a Karina Jakóbiak-Kapusta na szefową komunikacji marketingowej.

Awanse w top managemencie marketingu grupy Cyfrowy Polsat, właściciela Polkomtela - operatora sieci komórkowej Plus, właściciela Telewizji Polsat, największej platformy płatnej telewizji, firmy telekomunikacyjnej Netia oraz portalu Interia.pl. Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dotychczasowa dyrektor komunikacji marketingowej Polsatu i sieci Plus, awansowała na szefową marketingu całej grupy. Z kolei jej dotychczasowa zastępczyni - Karina Jakóbiak-Kapusta awansowała na dyr. komunikacji marketingowej.

Katarzyna Wyszomirska praktycznie od początku kariery związana jest z Polsatem. Była prezenterką, następnie przez wiele lat rzeczniczką Polsatu, by w 2007 r. objąć funkcję dyrektora pionu strategii i komunikacji, a następnie marketingu. W 2013 r. została dyr. komunikacji marketingowej także Plusa.

Jakóbiak-Kapusta od 2001 do 2010 pracowała w Orange Polska, skąd przeszła do Cyfrowego Polsatu. Teraz odpowiada za komunikację marketingową całej grupy na rynku masowym (dla klientów indywidualnych).

Cyfrowy Polsat to w zasadzie jedyna taka w kraju grupa mediowo-telekomunikacyjna z rocznymi przychodami na poziomie 12 mld zł, jest jednocześnie oferentem powierzchni reklamowej (telewizji, internet) jak i jednym z większych reklamodawców. Grupa ogłosiła właśnie że zmieni nazwę na Polsat Plus.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.