Dorota Bubka szefową kreacji w GoldenSubmarine

Na koncie ma projekty digitalowe, ATL i 360 zrealizowane m.in. dla takich klientów jak Coca-Cola, Sprite, mBank, Alior Bank, ING, Adidas, Volvo, Tymbark, Generali, LOT, Pepco, Play czy Polkomtel.

Dorota Bubka objęła stanowisko creative directora w warszawskim oddziale GoldenSubmarine. Nowa dyrektor kreatywna z branżą reklamową związana jest od 2008 r. Na koncie ma projekty digitalowe, ATL i 360 zrealizowane m.in. dla takich klientów jak Coca-Cola, Sprite, mBank, Alior Bank, ING, Adidas, Volvo, Tymbark, Generali, LOT, Pepco, Play czy Polkomtel.

W warszawskim oddziale GoldenSubmarine Bubka zastała trzy rozbudowane zespoły kreatywne. Pod swoje skrzydła wzięła w sumie 26 osób - copywriterów, grafików, art directorów, animatorów i motion designerów, tworzących na co dzień projekty dla takich klientów jak Wedel, Citi Handlowy, UPC, Grupa Żywiec czy Intersnack.


Katarzyna Kacprzak 549 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.