Cut The Mustard dla marki Metaxa [wideo]

Agencja jest odpowiedzialna za kreację i strategię muzycznego projektu.

Marka Metaxa w swojej kampani "Odkrywcy klasyki" zachęca do ponownego odkrywania źródeł klasyki. Przekaz uwieczniony został w utworze "Nie wziąłem się znikąd" autorstwa artystów Czarny HIFI i Małpa.

Kampania obejmuje działania digital – kanały własne marki w social mediach oraz kanały uczestniczących w projekcie raperów, a także działania z zakresu PR. Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard we współpracy z wytwórnią Def Jam Recordings Poland. Produkcją klipu zajął się dom produkcyjny Graffiti Films.

Maciej Florek 2285 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.