Okocim z kampanią na Euro 2020 [wideo]
O piłce nożnej "w dobrym składzie".
– Marka Okocim chce być blisko swoich konsumentów, a w czasie Euro wszyscy jesteśmy blisko boiska i piłki nożnej. Dlatego w ramach naszej platformy "W dobrym składzie" chcemy umożliwić kibicom dostęp do merytorycznych rozmów i materiałów na temat piłki nożnej – mówi Daria Dziwulska, junior brand manager marki Okocim.
Za ideę kreatywną i realizację kampanii online odpowiada agencja Reprise. Planowaniem i zakupem pozostałych mediów zajął się dom mediowy Initiative. Obie agencje należą do grupy Mediabrands. Za bieżącą koordynację działań odpowiada Arskom Sport Brokers.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.