Okocim z kampanią na Euro 2020 [wideo]

O piłce nożnej "w dobrym składzie".

Carlsberg Polska, producent piwa m.in. pod marką Okocim, wystartował z jej digitalową kampanią o tematyce futbolowej. We współpracy z dziennikarzami oraz portalami i kanałami sportowymi pojawią się rozmowy, podcasty, reportaże i filmy, a także ciekawostki o idolach piłkarskich oraz drużynach. Głównym założeniem komunikacyjnym, w związku z rozgrywanymi w właśnie mistrzostwami Europy, jest powiązanie marki z piłką nożną oraz przyjęcie roli patrona merytorycznych dyskusji o tej dyscyplinie sportu. 

– Marka Okocim chce być blisko swoich konsumentów, a w czasie Euro wszyscy jesteśmy blisko boiska i piłki nożnej. Dlatego w ramach naszej platformy "W dobrym składzie" chcemy umożliwić kibicom dostęp do merytorycznych rozmów i materiałów na temat piłki nożnej – mówi Daria Dziwulska, junior brand manager marki Okocim.

Za ideę kreatywną i realizację kampanii online odpowiada agencja Reprise. Planowaniem i zakupem pozostałych mediów zajął się dom mediowy Initiative. Obie agencje należą do grupy Mediabrands. Za bieżącą koordynację działań odpowiada Arskom Sport Brokers.

Maciej Burlikowski 1635 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.