Dwie nominacje dla polskich agencji na Gerety Awards

Na short listy w międzynarodowym konkursie reklamowym, w którym ambasadorkami i jurorkami są wyłącznie kobiety, trafiły prace McCann Poland i VMLY&R Poland.

Na short-listach konkursu Gerety Awards znalazły się dwie kampanie z Polski. Są to "SafeWaze2Shop" dla Mastercard przygotowana przez McCann Poland w kategorii Innovation oraz "Schools for Equality" dla BNP Paribas autorstwa VMLY&R Poland w kategorii Work for Good.

Gerety Awards to nowy międzynarodowy konkurs reklamowy, którego ambasadorkami i jurorkami są wyłącznie kobiety. Nazwa konkursu ma oddawać cześć Frances Gerety, młodej copywritece pracującej w 1947 r. w agencji Ayeri, gdzie tworzyła slogany reklamowe dla koncernu De Beers. Najsłynniejszy to "Diamenty są wieczne". Założycielami The Gerety Awards są wieloletni pracownicy konkursu Epica Awards – Lucía Ongay i Joe Brooks. Twórcami statuetek są Carla Bossi i Francesc Fusté, artyści z TXTarte w Barcelonie.

Wszystkich finalistów konkursu można zobaczyć tutaj. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 6 września br.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.