McCann Poland i Mastercard Europe z Brązowym Ołówkiem w konkursie The One Show

Agencja otrzymała również wyróżnienie w kategorii Social Media - Innovation in Lockdown.

Kampania "Safe Waze 2 Shop" zrealizowana przez McCann Poland dla Mastercard zdobyła nagrodę Brązowego Ołówka w kategorii Creative Use of Data – Innovation in Lockdown oraz wyróżnienie w kategorii Social Media – Innovation in Lockdown w jednym z najważniejszych konkursów branży reklamowej – The One Show.

Zwycięzcy zostali ogłoszeni podczas ceremonii transmitowanej online z Nowego Jorku.

Katarzyna Kacprzak 679 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.