Kinga Paruzel ambasadorką marki OneDayMore

W ramach właśnie rozpoczętej współpracy blogerka kulinarna zachęca do wzięcia udziału w konkursie - internetowym wyzwaniu adresowanym głównie do użytkowników Instagrama, w którym można wygrać zapas musli na trzy miesiące.

Start-up OneDayMore zachęca przy wsparciu Kingi Paruzel do wzięcia udział w konkursie, należy dla użytkowników Instagrama. Zadanie konkursowe polega na opublikowaniu zdjęcia zmienionego śniadania z produktami OneDayMore opatrzonego oznaczeniem profilu @OneDayMorePL oraz hasztagiem #sniadaniechallenge. Nagrodą główną jest zestaw musli na 3 miesiące - 18 losowo wybranych tub z produktami OneDayMore, a pięć nagród dodatkowych to zestawy z 6 tubami.

Organizatorem konkursu „Challenge OneDayMore" jest poznańska GPD Agency. To inauguracja działań z udziałem Kingi Paruzel zaplanowanych na br. Agencja odpowiada za zakup mediów, strategię, kreację i egzekucję kampanii z udziałem ambasadorki. Działania będą obejmować kampanię digital, outdoor, Facebook i Instagram.

Spółka OneDayMore z siedzibą w Poznaniu jest producentem musli, owsianek i granoli sprzedawanych za pośrednictwem własnego sklepu internetowego. Trwają prace nad nową linią asortymentową – roślinnych zamienników mięsa na bazie grochu.

Kinga Paruzel to finalistka pierwszej polskiej edycji MasterChef, blogerka kulinarna, autorka książek o zdrowym jedzeniu. Prowadzi też programy kulinarne na kanale Kuchnia Lidla na YouTube. Ma 91,7 tys. obserwujących na Instagramie.

Paweł Piasecki 697 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.