Anna Rabczuk business directorem w Publicis Worldwide Polska

Awans w strukturach agencji.

Anna Rabczuk awansowała na stanowisko business directora w strukturach Publicis Worldwide Polska. Zarządza siedmioosobowym zespołem pracującym dla takich klientów jak Michelin Hub CEE czy Paul Hartmann.

Rabczuk jest związana z branżą reklamową od 14 lat. Specjalizuje się w obszarach cyfrowych, mediów społecznościowych, CRM i aktywacji konsumenckich. Z agencją Publicis Worldwide Polska jest związana od 2013 r. Dotychczas piastowała stanowisko account directora. Wcześniej pracowała w agencjach Saatchi & Saatchi oraz Grey Worldwide. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w dziale marketingu Peugeot Polska na stanowisku communication & image managera. Ma doświadczenie w obsłudze takich marek, jak: Gallo, Carlsberg, Somersby, Adidas, Visa, Philips, BPH, Cola-Cola Russia, Toyota Motor Poland, Novartis Consumer Heath SA, T-Mobile, Procter & Gamble Poland and Baltic, Grupa Żywiec, VW Bank i DWS Investing Fund.

Katarzyna Kacprzak 543 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.