Nielsen: 10,2 mln widzów oglądało mecz Polska-Hiszpania

Według własnego pomiaru TVP w momencie najwyższej oglądalności mecz oglądało 13,8 mln osób.

fot.: UEFA
fot.: UEFA

Według pomiaru Nielsen Audience Measurement (NAM) sobotni mecz Polska–Hiszpania w finałach piłkarskich Mistrzostw Europy UEFA Euro 2020, zakończony remisem 1:1, w momencie najwyższej oglądalności oglądało w TVP1, TVP Sport i 4K 10,2 mln osób. Średnio rozgrywki zainteresowały 8,3 mln widzów.

Według własnego pomiaru TVP (MOR) mecz w TVP1 i TVP Sport zgromadził w momencie najwyższej oglądalności 13,8 mln osób, a średnia widownia spotkania wyniosła 11,8 mln.

Maciej Burlikowski 1576 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.