Talent Media odpowiada za kampanię marki Bruschetta Maretti [wideo]

Agencja wykorzystała udział polskich influencerów do promocji chlebowych przekąsek bułgarskiej firmy Fiscota Food.

Bułgarski producent FMCG Fiscota Food powierzył agencji influencer marketingu Talent Media (grupa LTTM) realizację kampanii "Dwie strony smaku" z polskimi youtuberami: grupą WAKSY, Dannym Ferreri i Nadią Długosz. Działania poświęcone promocji produktu Bruschette Maretti (chlebowe przekąski) potrwają do końca lipca, mają dotrzeć do ponad 5 mln subskrybentów na YouTube. 

Agencja TalentMedia (LTTM) odpowiedzialna była za przygotowanie i wdrożenie koncepcji strategiczno-kreatywnej w Polsce, wybór i koordynację twórców, kreację i dobór formatów reklamowych, zakup mediów, lift marki oraz produkcję spotu internetowego. 

Fiscota to firma FMCG pochodzenia bułgarskiego, z obrotem na poziomie 160 mln euro za 2019 r. Fiscota produkuje m.in. przekąski, jednorazowe produkty higieniczne, produkty do higieny osobistej oraz wyposażenia domu.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.