Reklama Hyundaia z udziałem BTS liderem całorocznego YouTube Ads Leaderboard [wideo]
Tegoroczny festiwal Cannes Lions, który rozpoczął się 21 czerwca, to okazja do przedstawienia specjalnej edycji zestawienia najbardziej angażujących reklam na YouTube w skali globalnej.
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się spot egipskiego oddziału firmy telekomunikacyjnej Orange pod nazwą Orange - Ramadan 2020 “The Norms of Life”, który podkreśla znaczenie technologii w czasie pandemii (możliwość pozostawania w kontakcie dzięki wideorozmowom). Reklama została wyprodukowana przez agencję Leo Burnett, a za zakup mediów odpowiadała agencja UM (IPG Mediabrands). Podium zamyka reklama Amazona reklama (Amazon’s Big Game Commercial: Alexa’s Body) zaprezentowana w trakcie finału Super Bowl z udziałem aktora Michaela B. Jordana. Za kreację odpowiadała agencja Lucky Generals, a za zakup mediów - Rufus Global.
10 reklam, które znalazły się w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard: 2021 Cannes Edition obejrzano łącznie ponad 635 milionów razy. Z całą czołową dziesiątką można zapoznać się tutaj.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.