Reklama Hyundaia z udziałem BTS liderem całorocznego YouTube Ads Leaderboard [wideo]

Tegoroczny festiwal Cannes Lions, który rozpoczął się 21 czerwca, to okazja do przedstawienia specjalnej edycji zestawienia najbardziej angażujących reklam na YouTube w skali globalnej.

YouTube Ads Leaderboard: 2021 Cannes Edition prezentuje spoty reklamowe, które cieszyły się największą popularnością na należącej do Google'a platformie wideo w okresie od 1 czerwca 2020 r. do 31 maja 2021 r. Zestawienie wygrała 60-sekundowa, minimalistyczna reklama aut koreańskiej marki Hyundai z udziałem 7-osobowego boysbandu BTS (Bangtan Boys) przygotowana z okazji Dnia Ziemi. Wideo promuje serię przyjaznych dla środowiska, napędzanych wodorem (uważanym za paliwo przyszłości) samochodów. Za kreację i zakup mediów odpowiadała agencja Innocean Worldwide. Spot uzyskał od kwietnia ub. r. ponad 105,5 mln wyświetleń.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się spot egipskiego oddziału firmy telekomunikacyjnej Orange pod nazwą Orange - Ramadan 2020 “The Norms of Life”, który podkreśla znaczenie technologii w czasie pandemii (możliwość pozostawania w kontakcie dzięki wideorozmowom). Reklama została wyprodukowana przez agencję Leo Burnett, a za zakup mediów odpowiadała agencja UM (IPG Mediabrands). Podium zamyka reklama Amazona reklama (Amazon’s Big Game Commercial: Alexa’s Body) zaprezentowana w trakcie finału Super Bowl z udziałem aktora Michaela B. Jordana. Za kreację odpowiadała agencja Lucky Generals, a za zakup mediów - Rufus Global.

10 reklam, które znalazły się w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard: 2021 Cannes Edition obejrzano łącznie ponad 635 milionów razy. Z całą czołową dziesiątką można zapoznać się tutaj.

Paweł Piasecki 697 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.