Marka kosmetyków Wars przeszła rebranding

Ambasadorem marki został aktor Mikołaj Roznerski. Działania reklamowe marki ruszą jesienią.

Aktor Mikołaj Roznerski został twarzą odświeżonej marki Wars z portfolio firmy Miraculum SA, popularnej w latach 70. Obecnie brand przeszedł zmiany zarówno wizerunkowe, jak i produktowe. Jesienią mają ruszyć działania reklamowe promujące markę. Obejmą punkty sprzedaży, wsparcie PR, aktywność w social mediach marek Miraculum oraz Wars, a także ambasadora. Rebranding Warsa nawiązuje do korzeni brandu i koncentruje się na wartościach ponadczasowych – minimalizmie, nowoczesności, zachowując stonowany, kultowy design. Nowy logotyp nawiązuje do logo marki z 1972 r., którego twórcą był Karol Śliwka, polski artysta, grafik. Zmiany wizualne, a także wzbogacone portfolio mają lepiej odzwierciedlać dzisiejszy charakter Warsa i przedstawiać go jako innowacyjną, otwartą i idącą w zgodzie z trendami kosmetycznymi markę dla wszystkich mężczyzn. Mają zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na kultowy już dziś brand.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.