Powstał mural opowiadający historię kobiecych emocji

Autorem projektu jest Beata Śliwińska, Barrakuz, inicjatorem akcji Instytut LB Medical, a głównym partnerem działań firma Gedeon Richter.

W centrum Warszawy, w okolicach ronda ONZ, powstał mural w całości poświęcony kobietom. Nawiązuje on do kampanii na rzecz zdrowia psychicznego kobiet #wKobiecejGłowie, której inicjatorem jest Instytut LB Medical, a głównym partnerem firma Gedeon Richter. Organizatorzy kampanii chcą pokazać Polkom, że mówienie o emocjach to klucz do zachowania zdrowia zarówno na poziomie psychicznym, jak i fizycznym. Natomiast mural ma zachęcać oraz przypominać wszystkim kobietom, że każda z nich ma prawo mówić o swoich emocjach.

– Mural to przenośnia – feeria barw i elementów symbolizujących emocje i to, co siedzi w naszych głowach. Jest tam wiele piękna, które zaopiekowane rozkwita – mówi Beata Śliwińska "Barrakuz", autorka projektu muralu. 

Według badania zrealizowanego na zlecenie Instytutu LB Medical tylko 14% Polek mówi o swoich emocjach, a to oznacza, że 86% woli ich nie ujawniać.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.