Rusza pierwszy Orlen w ruchu

Koncern zainwestuje w rozwój działalności w branży handlu detalicznego w ciągu dekady 11 mld zł.

PKN Orlen otworzył pierwszy format sklepowo-gastronomiczny pod marką "Orlen w ruchu" w Warszawie przy ulicy Grójeckiej 26. Do końca roku w największych polskich miastach powstanie kolejnych 40 punktów, a w sumie będzie ich około 900. W rozwój działalności detalicznej w ciągu najbliższych dziesięciu lat (do 2030 r.) koncern zamierza zainwestować ok. 11 mld zł.

– "Orlen w ruchu" to oferta dla tych, którzy większą część dnia spędzają w biegu, poruszając się pieszo lub komunikacją miejską, i potrzebują przekąsek wygodnych do zjedzenia, ale nie chcą iść na kompromis w kwestii jakości. Chcą, by to, co jedzą, było starannie skomponowane, świeże i zdrowe, dlatego w naszych punktach obok dobrej kawy i hot dogów będą mogli kupić również najwyższej jakości dania gotowe do szybkiego odgrzania po powrocie do domu – mówi Patrycja Klarecka, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej.

Nowe formaty sprzedaży detalicznej będą obejmowały trzy rodzaje obiektów. W formacie A będą to ok. 20-metrowe obiekty, natomiast w formacie B ok. 60-70-metrowe obiekty, takie jak pierwszy udostępniony klientom w Warszawie. Powstaną również autonomiczne kąciki kawowe, w których sprzedaż będzie całkowicie zautomatyzowana. Zostaną one udostępnione w miejscach o szczególnie dużym natężeniu ruchu, m.in. na dworcach, w biurowcach czy na lotniskach.

W najbliższym czasie takie punkty zostaną otwarte w Katowicach, Bydgoszczy i Wrocławiu.

Maciej Burlikowski 1576 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.