Mecz ze Szwecją wpłynął na rekordowe zamówienia w Pyszne.pl
Od początku tegorocznego piłkarskiego Euro klienci Pyszne.pl złożyli o 31% więcej zamówień niż w analogicznym okresie ub.r.
Podczas meczu „ostatniej szansy", który polska reprezentacja na piłkarskie mistrzostwa Europy rozegrała ze Szwecją 23 czerwca użytkownicy serwisu Pyszne.pl o najpopularniejszej godzinie (17:00, czyli na godzinę przed rozpoczęciem meczu) złożyli o 50% zamówień więcej niż o najpopularniejszej godzinie analogicznego dnia w poprzednim miesiącu (12:00). Zanotowano też wzrost zamówień o 40% w stosunku do tego samego dnia poprzedniego roku. Najpopularniejszym daniem, zamawianym podczas środowego meczu, był cheeseburger, podobnie jak podczas wcześniejszych spotkań ze Słowacją i z Hiszpanią. Od początku mistrzostw największy wzrost składanych zamówień, na poziomie 31%, zanotowały Gdańsk i Wrocław. Liderem pod względem ilości złożonych zamówień pozostaje Warszawa, a zaraz za nią plasuje się Kraków.
Polacy po odpadnięciu naszej drużyny z turnieju po fazie grupowej, najchętniej będą kibicować reprezentacji Hiszpanii, na drugim miejscu Anglii i na trzecim miejscu Niemcom.
Z badania „Jedzenie a piłkarskie emocje”, przeprowadzonego na zlecenie Pyszne.pl, wynika, że prawie połowa Polaków nie wyobraża sobie oglądania meczu naszej piłkarskiej reprezentacji bez jedzenia. Co ciekawe, jesteśmy zdecydowanymi kulinarnymi patriotami: 49% z nas uważa rodzimą kuchnię za najlepszą, dopiero na drugim miejscu plasuje się włoska.Serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl, część brytyjsko-holenderskiej grupy Just Eat Takeaway.com, jest jednym z oficjalnych sponsorów Euro 2020.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.