Feeders Agency wygrywa przetarg na stałą obsługę Żywca

Zakres działań agencji to obsługa mediów społecznościowych marki oraz Męskiego Grania.

Feeders Agency w ramach wygranego przetargu będzie odpowiadać za stałą obsługę digital Żywca oraz strategię obecności marki we wszystkich kanałach cyfrowych. Zakres działań agencji będzie obejmował obsługę mediów społecznościowych marki oraz Męskiego Grania. Feeders będzie też przygotowywać zintegrowane kampanie digital dla całego portfolio produktowego Żywca, m.in. dla wariantów 0,0%, craftów, czy promocji konsumenckich. Agencja będzie również odpowiedzialna za kampanie digital dla Żywiec Męskie Granie.

Dotychczas w ramach działań projektowych Feeders zrealizowało cykl koncertów Męskie Granie #wDomu (ponad 4 mln wyświetleń live’ów), kampanię i aktywację wprowadzającą na rynek nowe Ż Pszeniczne IPA oraz innowacyjne doświadczenie digital “Tap Bar Ż” promujące warianty 0,0%.

Katarzyna Kacprzak 543 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.