Tomas Lauko chief executive officerem w Publicis Groupe w Europie Środkowo-Wschodniej
Maria Tudor awansowała na chief operating officera, a Paula Sobieszek została mianowana na stanowisko business development director w grupie.
- Region CEE dysponuje ogromnymi możliwościami ze względu na zróżnicowanie poszczególnych rynków. Cieszę się, że będę mógł wykorzystać swoje doświadczenie oraz wiedzę o regionie i globalnych inicjatywach, wykorzystując to dla dobra naszych klientów w tym przełomowym okresie. Zamierzam wprowadzić Publicis Groupe CEE w przyszłość platformowego świata, dzięki współpracy z naszymi najlepszymi talentami i ogromnemu potencjałowi, którym dysponujemy na wszystkich rynkach w tym regionie. Jako zespół wyznaczyliśmy sobie ambitne plany, które już zaczęliśmy wprowadzać w życie. Wierzę, że przy odpowiednim wsparciu i motywacji nasz zespół da z siebie wszystko, będąc siłą napędową dla całej organizacji – mówi Tomas Lauko.
Tomas Lauko, do niedawna chief operating officer Publicis Groupe w Europie Północnej i Środkowej, odpowiadał za rozwój oferty produktowej i tworzenie planów operacyjnych zapewniających wzrost organizacji. W tym czasie Tomas odegrał zasadniczą rolę w procesie pozyskiwania i utrzymywania nowych, kluczowych klientów w regionie Europy Północnej i Środkowej (NCE). Jednocześnie skutecznie wspierał wdrażanie modelu operacyjnego Power of One w Publicis Groupe NCE.
Rezydująca w Bukareszcie Maria Tudor będzie podlegać Tomasowi Lauko jako chief operating officer w Publicis Groupe CEE i ściśle z nim współpracować. W swojej nowej roli będzie nadzorować działalność regionalną Publicis Groupe w Europie Środkowo-Wschodniej, strategię i jej realizację, rozwój biznesu, produktów, partnerstwa oraz kierować największymi i najszybciej rozwijającymi się praktykami w obszarach mediów i kontentu.
Maria Tudor ma ponaddwudziestoletnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej, ale zaczynała karierę jako inżynier informatyki. Pierwszą agencją, z którą się związała, była Saatchi & Saatchi. Następnie w 2000 r. uruchomiła rumuński oddział Zenith, po czym wprowadziła go na czołową pozycję wśród agencji mediowych w Rumunii. Tudor ma na koncie szereg nagród i wyróżnień branżowych, w tym między innymi nagrodę Excellence in Media Operations od IAA oraz Personality of the Year in Marketing and Communication w Rumunii.
Kolejną nominacją w regionie CEE jest powierzenie Pauli Sobieszek stanowiska business development directora. Oznacza to kontynuację jej szesnastoletniej kariery w branży. W tym czasie była związana z domem mediowym Mindshare (WPP), gdzie stopniowo awansowała od stanowiska media plannera do business partnera. Paula Sobieszek podlega bezpośrednio Marii Tudor. W nowej roli będzie zarządzać projektami rozwoju biznesu w całym regionie oraz zajmować się ich koordynacją, zapewniać spójność z praktykami globalnymi, współkierować rozwojem i koordynacją produktów, wspierać optymalizację i automatyzację działań, a także budować relacje Publicis Groupe CEE z dostawcami globalnymi i regionalnymi.

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.