Orlen z kampanią na igrzyska olimpijskie w Tokio

W kampanii trwającej od 1 lipca do 31 sierpnia biorą udział znani lekkoatleci i paraolimpijczycy.

Koncern naftowo-energetyczny PKN Orlen przygotował dwumiesięczną kampanię promocyjną, która nawiązuje do zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Tokio 2021. Koncern zachęca do kupowania na stacjach "Olimpijskich Zestawów" (dowolny burger lub zapiekanka + frytki + napój gazowany Verva oraz mega hot dog + słodka przekąska + duży napój) za 14,90 zł.

Akcji będą towarzyszyć 60- i 30-sekundowe spoty reklamowe. W kampanii koncernu wzięli udział rozpoznawalni polscy lekkoatleci: Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic, Piotr Małachowski, a także paraolimpijczycy: Oliwia Jabłońska, Adrian Castro oraz Rafał Szumiec.

Komunikacja potrwa od 1 lipca do 31 sierpnia br. i obejmuje reklamę w telewizji, radiu, prasie i internecie, formę outdoor, a także własne kanały Orlenu, w tym nośniki na stacjach paliw koncernu. Za kreacje odpowiada agencja Grey. Spot wyreżyserował Marcin Filipek, a muzykę do niego skomponował Radzimir Dębski – Jimek. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Sigma Bis.

Orlen jest największym sponsorem polskiego sportu. Wspiera Polski Komitet Olimpijski, Polski Komitet Paraolimpijski, Polski Związek Lekkiej Atletyki, Polski Związek Piłki Siatkowej, liczne kluby sportowe i najlepszych polskich zawodników motorsportowych na czele z Robertem Kubicą i Bartoszem Zmarzlikiem, jednak jego największe zaangażowanie to sponsoring zespołu wyścigowego Formuły 1.

Maciej Burlikowski 1675 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.